جـســ ـــتـجـــ ـــوگر عشــ ــــق

در جســـــــــــــــــــــــتجـــــــــــــوی عشـــــــــق حقـــــــــیقـــــــــــــی

جـســ ـــتـجـــ ـــوگر عشــ ــــق

در جســـــــــــــــــــــــتجـــــــــــــوی عشـــــــــق حقـــــــــیقـــــــــــــی

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

شعر نوشته

دستاتو بده به دستم

دعوتم کن به یه بوسه گوشه ی دنج یه رویا

من می خوام با تو بمونم از الان تا ته دنیا

دعوتم کن به یه لبخند عاشق و ساده ، صمیمی

دوباره قرار دیدار تو همون خواب قدیمی

من می خوام تو حس چشمات تو همین رویا بمیرم

من می خوام بمیرم اما دستاتو تو دست بگیرم

واسه ی به تو رسیدن اینهمه شب و دویدم

خسته از طلوع فردا شب به شب خوابتو دیدم

دست به دست ، من و تو با هم توی کوچه های رویا

تو رو دارم تورو دارم بی خیال همه دنیا

من میخوام تو حس چشمات تو همین رویا بمیرم

من می خوام بمیرم اما دستاتو تو دست بگیرم . !

نظرات  (۱)

لااااااااااااااااااایککککککککککککک
پاسخ:
تشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی