جـســ ـــتـجـــ ـــوگر عشــ ــــق

در جســـــــــــــــــــــــتجـــــــــــــوی عشـــــــــق حقـــــــــیقـــــــــــــی

جـســ ـــتـجـــ ـــوگر عشــ ــــق

در جســـــــــــــــــــــــتجـــــــــــــوی عشـــــــــق حقـــــــــیقـــــــــــــی

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

کسی جاتـــــــــــــــــــو نمی گیــــــــــره

 کســـــی جاتـــــــــــــو نمی گیـــــــــــــــره

تو این خونه هوایی نیست، غروبایی که غمگینم

نفسی اگه با من هست، هوای تو تو سینم

 

خیالت با منه هر شب، نفس می سازم از یادت


دلی که خونه از غصت، هنوزم خیلی میخوادت



کسی جاتو نمیگیره، هنوزم پای تو هستم


مثل درهای این خونه، چشامم رو همه بستم

 

 

 


 

 

هنوزم خاطرات تو، نمیزاره که تنها شم


من حتی بعد مرگم هم، میتونم عاشقت باشم

 


هنوز هیچی مثل چشمات، منو از من نمیگیره


تو احساسی به من داری، که با دوری نمیمیره


 


کسی جاتو نمیگیره، هنوزم پای تو هستم


مثل درهای این خونه، چشامم رو همه بستم

نظرات  (۱)

خیلی قشنگ بود
پاسخ:
ممنون تشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی